RELOC | Politica transfer KnowHow
7681
page,page-id-7681,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive
 

Politica transfer KnowHow

burse1
Politicile de transfer de cunostinte se centreaza pe asigurarea unei dezvoltari echilibrate si sustenabile a companies prin imbunatatirea si transferarea cunostintelor si capabilitatilor angajatilor nostri implementand un proces continuu de invatare si schimb de bune practici.

Obiectivul central al acestor politici vizeaza asigurarea unui nivelului necesar de cunostinte tuturor angajatilor in vederea indeplinirii sarcinilor aferente fisei postului, dar si imbunatatirea cunostintelor prin programe de mentorat si training care sa dezvolte angajatul din punct de vedere profesionalism, acesta contribuind finalmente la evolutia companiei. Se poate observa ca nevoia de transfer de cunostine prin desfasurarea unor programe eficiente din punct de vedere al costurilor este din ce in ce mai importanta.
Abordarea noastra presupune asigurarea unui bagaj important de cunostinte managerilor, liderilor de echipa, coordonatorilor de proiecte care sa fie capabili sa distribuie aceste competente prin crearea unui sistem de valori sustenabile care sa asigure cresterea performantelor si asigurand o continuitate si durabilitate sanatoasa companiei.
Ne orientam spre furnizarea unui mix potrivit de procese, instrumente si capabilitati pentru integrarea transferului de cunostinte in procesele de munca existente. Prin maximizarea beneficiilor si alinierea acestora cu strategia de business, reusim sa obtinem comportamentele si proactivitatea necesara a asigura transferul de cunostinte intre generatii pentru evolutia continua a companiei in anii ce urmeaza. In acest sens, politica societatii noastre in acest domeniu vizeaza implementarea unei serii de programe care sa mijloceasca acest transfer intre ,,imporatorii” si ,,exportatorii” de cunostinte.

burse2
• Invatare prin comunitate – Am creat cadre specifice care permit angajatilor nostri sa comunice cu toti ceilalti colegi pentru a adresa intrebari, ridica probleme, identifica solutii prin impartasire de idei, adopta decizii sau identificand oportunitati inovative de crestere a eficientei si imbunatatirea proceselor de munca. Aceste intrumente pot fi integrate in procesele de munca specifice pentru a asigura atat o invatare si specializare continua, cat si un transfer de experiente, un cadru de comunicare eficient care sa consolideze echipele si sa dezvolte proiecte in comun.

 

• Practici comune – este un program ce vizeaza crearea unor grupuri/echipe cu o functie/formare profesionala comuna care lucreaza impreuna pentru a impartasi cunostinte, experiente, idei si sfaturi in vederea rezolvarii problemelor si identificarea de noi proiecte ce pot fi dezvoltate.

 

• Capabilitati mentorat – am dezvoltat acest program din necesitatea formariiprin identificarea unor angajati cheie care sa aiba capacitatile necesare in realizarea transferului de cunostinte. In acest sens, se vor realiza programe de training pentru mentori ca sa invete ,,cum sa fie mentori” spre a furniza informatiile corecte si a realiza astfel transferul sustenabil de cunostinte. Procesul include acumulearea unor capabilitati specifice, realizarea unei diviziuni a cunostintelor pentru a putea fi preluate cu usurinta si pentru a putea fi integrate intr-un program de ucenicie integrat. Acest program trebuie sa asigure o pregatire aprofundata mentorilor pentru a intelege procesele de transfer al cunostintelor si gestionarea acestui proces in asigurarea continuitatii meseriilor, specializarilor si desfasurarea neimpactata a proiectelor existente.

 

• Training transfer cunostinte – Programe de training ce combina invatarea, demonstratii, discutii si programe implementare in practica cu feedback imediat. Acest program presupune conceperea unui process de training care combina toate aceste aspecte pentru furnizarea unor cunostinte care sa determine cresteri semnificative masurabile in ceea ce priveste capabilitatile, performantele in munca si satisfactia clientilor.

 

• Discutii/Seminarii pentru transfer de cunostinte – Programe menite sa creeze cadrul de dezbateri cu unul sau mai multi angajati cu experienta pentru explicarea proceselor de lucru, instrumentele folosite si cele mai comune probleme. Pentru implementarea acestora, sunt identificate persoane cheie care sa poata tine aceste seminarii si care sa fie capabile sa ofere toate explicatiile necesare, sa instruiasca si sa transmita mesaje clare si simple pentru a putea asigura un transfer eficiente de cunostinte.

 

Avand o viziune sustenabila, compania asigura astfel implementarea unor politici care sa creeze in mod continuu o forta de munca bine pregatita si experimentata ce va putea sa raspunda celor mai exigente nevoi ale clientilor, furnizand produse in linie cu dezvoltarea tehnologic si venind in mod constant cu solutii inovative care sa permita o evolutie a companiei si sa imbuntateasca procesele de lucru.