RELOC | Planuri de viitor
7958
page,page-id-7958,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive
 

Planuri de viitor

Noua hală de electronică

• Noua hală de electronică va avea capabilităţi de producţie echipamente electronice de orice tip, pe baza cunoştinţelor inginerilor specializaţi care vor lucra aici, dar şi pe baza cerinţelor de pe pieţele de profil. Se vizează bineinţeles şi piata de export, deoarece aceasta oferă posbilităţi diverse de producţie şi valorificare a produselor.

 

Centrul de cercetare/dezvoltare

• Centrul de cercetare/dezvoltare alcătuit în momentul de faţă din foştii angajaţi Electroputere VFU dezvoltă noi proiecte pentru producţie sisteme care au ca scop asigurarea creşterii fiabilităţii, economisirii consumului de resurse şi creşterea eficienţei în cadrul activităţii de exploatare.

 

Noua locomotiva de manevra 1260 CP

• Locomotiva de manevra 1260 CP poate asigura atât activităţi de manevră, cât şi de tracţiune, cu o viteză maximă limitată la 100 km/h. Sistemele implementate pe noua locomotivă de manevră ce va fi produsă la Reloc sunt de ultimă generaţie economisind consumul de combustibil, având de asemenea şi un sistem inteligent de control al motorului la staţionări ,care reduce consumul când acesta merge în gol, fără să tragă (când locomotiva staţionează). Totalul economiilor de combustibil generate prin aceste tehnologii este de aproximativ 30 L combustibil/oră.

 

Cercetare – dezvoltare

• O familie de compresoare elicoidale pentru locomotiva electrica, automotoare, LDH 1260 CP (aprobare de model inregistrata la OSIM) si pentru LDE 2100 CP;
• Sistem de reducere a consumului de combustibil pentru LDE 2100 CP;
• Procedeu de reconditionare a camasilor cilindrilor motoarelor termice (Brevet de inventie);
• Sistem de franare recuperativa pentru locomotive electrice 3400 kW si 5100 kW (Brevet de inventie);
• Sistem si metoda de reducere a consumului mediu de combustibil la locomotivele diesel (Brevet de inventie);

 

Focus pe termen lung

• Noua locomotiva Diesel electrica 2500 CP;
• Noua locomotiva electrica 6500 kW;
• Locomotiva de manevra usoara alimentata de la baterii;
• Captarea energiei solare prin montarea unor panouri fotovoltaice pe acoperisul halelor de productie, pentru a putea asigura energia electrica a cladirii.